Carieră

În fiecare zi Petrom Moldova Vă oferă calitate în produse și servicii prin intermediul a peste 75 de stații PECO amplasate pe întreg teritoriul Republicii Moldova și cu ajutorul angajaților săi profesioniști, responsabili și motivați, ce reprezintă esența spiritului PETROM.

PETROM se axează foarte mult pe dezvoltarea angajaților, pe implicarea activă a lor atât în proiectele de business, cât și în proiecte legate de responsabilitatea socială.

În anii 2013 - 2016, Petrom-Moldova a fost clasată pe primele locuri în topul Celor mai bune companii din Republica Moldova pentru care sa lucrezi, potrivit unui studiu organizat de Axa Management Consulting.

Așadar, dacă dorești să te afirmi în cadrul unei echipe tinere, instruite şi dinamice, acceptă provocarea, alătura-te familiei PETROM!

Poziții vacante

Position: Expert Area Management

Main tasks and responsibilities:

  • Coordination and control of all Filling stations from an area concerning achieving the right performance in line with Petrom’s internal rules and regulations;
  • Participation in the country filling stations strategy to secure and extend the market position in Petrom's filling stations operations;
  • Continuous control of stock status at the filling stations;
  • Evaluation of stock disagreements;
  • Reaching and exceeding budgetary targets;
  • Development and applying of the training programs for dealers, filling station managers, filling station personnel;
  • Training "on the spot" in line with the requirements and standards of Petrom/OMV;
  • Control and sanction dealers and filling station heads for breaches of procedures and internal regulations of Petrom;
  • Provide advising service in representing the Petrom/OMV in FS regarding marketing activities and promotional campaigns;
  • Assist Head of Retail in obtaining operative data from AM region when urgent data needed, etc.

Main requirements:

  • University degree;
  • Experience in sales/training or other similar position;
  • Fluent in English, Romanian and Russian;
  • Driving license – B category;
  • Good PC (MS- Excel, Word, Power Point) knowledge;
  • Strong disciplined & behavior;
  • Multitask handling abilities;
  • Crisis manager & conflict solver;
  • Ready for travelling & permanent availability;
  • Result oriented; Pro-active and team player.

PETROM-Moldova S.R.L. being an equal opportunity employer, this position is therefore open to both women and men on a non-discriminatory basis.

If you think you may meet the requirements above, please send your CV and Letter of intention in English to the following email address: hr.md@petrom.com specifying the position for which you are applying.

Contabil Expert (Job Ref: ACC E-2) Perioada determinata

Responsabilitati principale:

  • Verificarea zilnica a încasarilor de mijloace banesti de la statii;
  • Verificarea înregistrarii vanzarilor prin aparatele de casa la statiile PECO;
  • Evidenta contabila a marfurilor complementare la statiile PECO şi depozit:
  • Contabilitate stocurilor in comertul cu amanuntul in statiile PECO si depozit;
  • Efectuarea operatiuilor de import al datelor intre sisteme (1C.Trade, 1C.Contabilitate), reconcilierea intre sisteme;
  • verificarea facturilor pe marfa procurata, corectarea erorilor, instruirea lucratorilor din statii privind darile de seama lunare;
  • casarea marfurilor, verificarea si inregistrarea rezultatelor inventarierilor in magazinele din statii PECO, refacturarea marfurilor constatate in minus la inventor catre Dealeri;
  • evidenta si inchiderea conturilor contabile (711. Costul vanzarilor, 831. Adaos comercial)
  • Verificarea lunara a facturilor fiscale de intrare, intocmirea registrului de procurari;
  • Verificare si control al actelor de verificare cu furnizori de marfa;
  • Contabilizarea si emiterea actelor de decontare cu Dealeri;
  • Verificarea facturilor de retur, efectuarea corectarilor dupa necesitate;
  • Acordarea suportului, rezolvarea problemelor si consultarea lucratorilor din Statii in activitatea contabila zilnica;
  • Verificare cererilor de plata catre furnizori de marfa;
  • Asigurarea suportului in pregatirea Declaratiei privind TVA;
  • Intocmirea şi prezentarea raportului annual “Nr.3-Comert” către Biroul Naţional de Statistica conform termenilor stabiliti de organele respective;

Aptitudini si competente necesare:

  • Studii superioare de specialitate (Finante si Contabilitate, Audit sau Taxe);
  • Experienta in domeniu: min 5 ani;
  • Cunoasterea limbilor: romana, rusa si engleza
  • Aptitudini inalte de lucru in MS Office si 1C;
  • Atentie la detalii, nivel de organizare inalt;
  • Capacitate de respectare stricta a deadline-urilor si rezistenta la stres.

Cei interesati sunt invitati sa aplice prin transmiterea unui CV si a unei scrisori de intentie la urmatoarea adresa de email: hr.md@petrom.com

Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerintelor inaintate.

 

Accounting Expert (Job Ref: ACC E-2) Temporary Replacement

Main tasks and responsibilities:

  • Check daily cash receipts from the stations;
  • Check out sales record into the cash register at stations;
  • Accounting of complementary goods and deposit stations (NOB accounting):
  • provide and organize records of goods complementary to PECO stations and storage;
  • perform and check transfer of all data/invoices from Trade 1C to PetroCont 1C;
  • check the incoming Invoices, correct the mistakes in both systems, inform and train FS employees on accuracy of monthly statements;
  • scrap booking, write-offs, check NOB inventory result documents in the systems, invoicing missing products to the dealer;
  • closing of NOB accounts ( 831 “Trade mark-up”, 711.2.4 “COGS for SHOP items”, 711.2.5 “COGS for Lubes” etc);
  •  Sales reconciliation between the 2 accounting systems;
  • Monthly entry fiscal bills checking out executing Procurement Register;
  • Prepare mutual settlements, reconciliation with NOB suppliers upon request;
  • Prepare protocols regarding cash deficit with Dealers;
  • Check the invoices for good returns, correct the mistakes;
  • Booking of card sales from FS to  new prospects (private persons);
  • Support FS employees in daily operation, problem solving and consulting;
  • Check payment requests to NOB suppliers;
  • Support Chief Accountant in preparing VAT declaration (the sales part);
  • Prepare annual statistic report “Nr.3-Comert”;

Main requirements:

  • Educational requirements: University degree (Finance & Accounting, Audit or Taxes);
  • Work experience in similar positions: min 5 years;
  • Languages: Romanian, Russian, English;
  • Computer literate: MS Office, 1C;
  • Highly organized and detail oriented;
  • Capacity to work under pressure and to meet tight deadlines.

 

If you think you are a proper candidate, please send your CV and Cover Letter in English to the following email address: hr.md@petrom.com, specifying the position for which you are applying.

 

Deadline for submitting documents: April 30, 2017.

Only applicants who meet the requirements will be invited for interview.

Operator superior (Depozit Petrolier)

Petrom Moldova SRL anunţă recrutarea pentru postul vacant de Operator Superior (Depozit Petrolier).

 

Responsabilităţi principale:

 

  • Participarea şi supravegherea la formarea traseului de recepţie, transportare şi livrare a produsului petrolier;
  • Conducerea lucrărilor tehnologice şi dirijarea cu sistemul de gestiune automată;
  • Îndeplinirea operaţiunilor de recepţionare, livrare, păstrare şi evidenţă a produselor petroliere;
  • Întocmirea rapoartelor de tură referitoare la recepţionarea, livrarea şi stocul produselor petroliere;
  • Folosirea corectă a echipamentul de protecţie prevăzut pentru locul de muncă;
  • Supravegherea stării şi funcţionării utilajului, în cazul apariţiei defecţiunilor, sesizarea sefului (sefului adjunct al) depozitului, participarea la remedierea defecțiunilor.
  • Să ia toate măsurile necesare pentru asigurarea integrităţii bunurilor materiale şi pentru eliminarea tuturor căilor de sustragere a bunurilor si producerea daunelor.

 

Aptitudini si competente necesare:

 

  • Studii minime: studii medii tehnice, sau instruire profesională de specialitate;
  • Experienţă: minim 1 an;
  • Condiţii speciale: cunoştinţe în chimie, cunoştinţe tehnice;
  • Aptitudini de lucru in MS Office si 1C;
  • Sanatos si apt de munca cu produse petroliere;
  • Responsabilitate, punctualitate, spirit de iniţiativă.

 

Cei interesati sunt invitati sa aplice prin transmiterea unui CV si a unei scrisori de intenţie la urmatoarea adresa de email: hr.md@petrom.com.

 

Doar persoanele care corespund cerintelor vor fi contactate.

 

OPERATOR (Depozit Petrolier)

Petrom Moldova anunţă recrutarea pentru postul vacant de Operator (Depozit Petrolier).

 

Responsabilităţi principale:

 

  • Îndeplinirea operaţiunilor de recepţionare, livrare, păstrare şi evidenţă a produselor petroliere;
  • Întocmirea rapoartelor de tură referitoare la recepţionarea, livrarea şi stocul produselor petroliere;
  • Respectarea regulilor de exploatare tehnică a depozitului petrolier, instrucţiunilor de recepţionare, păstrare, livrare şi evidenţă a produsului petrolier, instrucţiunilor de sănătate şi securitate în muncă, normelor igienei de producţie instrucţiunilor de securitate antiincendiară.

 

Aptitudini si competente necesare:

 

  • Studii medii / medii speciale;
  • Aptitudini de lucru in MS Office si 1C;
  • Sanatos si apt de munca cu produse petroliere;
  • Responsabilitate, punctualitate, spirit de iniţiativă.

 

Cei interesati sunt invitati sa aplice prin transmiterea unui CV si a unei scrisori de intenţie la urmatoarea adresa de email: hr.md@petrom.com.

 

Doar persoanele care corespund cerintelor vor fi contactate.

 

Parteneri/Reprezentanti PETROM (pe tot teritoriul Republicii Moldova)

În vederea extinderii şi menţinerii bunei activităţi a companiei pe piaţa petrolieră din Republica Moldova, Petrom Moldova SRL caută în calitate de parteneri, firme / companii, sau persoane fizice (care întrunesc cerințele de mai jos, cu condiția creării unei întreprinderi) pe tot teritoriul Republicii Moldova. Partenerii vor fi responsabili de gestionarea staţiilor PECO, pentru şi în numele companiei PETROM.

Descrierea Ofertei:

  • Şansă unică pentru construirea unei afaceri de succes;
  • Provocare pentru gestionarea unei staţii PECO moderne, în conformitate cu standardele europene;
  • Oportunitatea de construire a unei cariere pe termen lung;
  • Posibilitatea de a beneficia de experienţa şi know how-ul echipei PETROM;
  • Traininguri intensive;
  • Motivare financiară. 

Cerinţe:

  • Studii minime liceale;
  • Cunoştinţe calculator;
  • Comunicare excelentă şi abilităţi de conducere;
  • Cunoașterea limbii română;
  • Gândire întreprinzătoare, orientare spre consumator, principii creative şi inovative, orientat spre rezultate;
  • Dispuşi să lucreze în conformitate cu standardele PETROM;
  • Experienţa în Retail (Vânzări) este un avantaj (preferabil domeniile: produse petroliere, piese auto, produse alimentare, restaurant);
  • Posibilitatea de a prezenta garanţie bancară in beneficiul Petrom. 

Persoanele interesate pot trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la adresa de email:parteneri.md@petrom.com

Poziții vacante

Parteneri

Doriți să deveniți Partenerul nostru?