Carieră

În fiecare zi Petrom Moldova Vă oferă calitate în produse și servicii prin intermediul a peste 80 de stații PECO amplasate pe întreg teritoriul Republicii Moldova și cu ajutorul angajaților săi profesioniști, responsabili și motivați, ce reprezintă esența spiritului PETROM.

PETROM se axează foarte mult pe dezvoltarea angajaților, pe implicarea activă a lor atât în proiectele de business, cât și în proiecte legate de responsabilitatea socială.

În anii 2013 - 2016, Petrom-Moldova a fost clasată pe primele locuri în topul Celor mai bune companii din Republica Moldova pentru care sa lucrezi, potrivit unui studiu organizat de Axa Management Consulting.

Așadar, dacă dorești să te afirmi în cadrul unei echipe tinere, instruite şi dinamice, acceptă provocarea, alătura-te familiei PETROM!

Poziții vacante

OFFICE MANAGER

Office Manager / Receptionist (JobRef: OM-2)

Petrom-Moldova S.R.L is looking for an Office Manager to organize and coordinate office administration and procedures. The successful candidate will ensure organizational effectiveness, efficiency and safety.


The candidate shall have experience in handling a wide range of administrative and executive support related tasks. This person must be exceedingly well organized, flexible and enjoy administrative challenges.


Main responsibilities:

  • Serve as the point person for office manager duties including: maintenance, mailing, documents tracking, phone calls, shopping, supplies, equipment, bills, etc.;
  • Organize and schedule meetings and appointments;
  • Booking transport and accommodation;
  • Dealing with correspondence, complaints and queries;
  • Ensure that all items are invoiced and paid on time;
  • Provide general support to visitors;
  • Responsible for Company fleet procedure operation, Etc.

 

The ideal candidate should have the following profile:

  • Office management, administrative or assistant experience would be an advantage;
  • Fluency in Romanian, Russian & English;
  • Proven MS Office applications skills;
  • Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work;
  • Attention to detail and problem solving skills;
  • Excellent written and verbal communication skills;
  • Strong organizational and planning skills.

 

If you think you are a proper candidate, please send your CV with photo and Cover Letter in English to the following email address: hr.md@petrom.com, specifying the position for which you are applying.


Only applicants who meet the requirements will be invited for interview.

OPERATOR (Depozit Petrolier)

Petrom Moldova anunţă recrutarea pentru postul vacant de Operator (Depozit Petrolier).

 

Responsabilităţi principale:

 

  • Îndeplinirea operaţiunilor de recepţionare, livrare, păstrare şi evidenţă a produselor petroliere;
  • Întocmirea rapoartelor de tură referitoare la recepţionarea, livrarea şi stocul produselor petroliere;
  • Respectarea regulilor de exploatare tehnică a depozitului petrolier, instrucţiunilor de recepţionare, păstrare, livrare şi evidenţă a produsului petrolier, instrucţiunilor de sănătate şi securitate în muncă, normelor igienei de producţie instrucţiunilor de securitate antiincendiară.

 

Aptitudini si competente necesare:

 

  • Studii medii / medii speciale;
  • Aptitudini de lucru in MS Office si 1C;
  • Sanatos si apt de munca cu produse petroliere;
  • Responsabilitate, punctualitate, spirit de iniţiativă.

 

Cei interesati sunt invitati sa aplice prin transmiterea unui CV si a unei scrisori de intenţie la urmatoarea adresa de email: hr.md@petrom.com.

 

Doar persoanele care corespund cerintelor vor fi contactate.

 

Parteneri/Reprezentanti PETROM (pe tot teritoriul Republicii Moldova)

În concordanță cu dezvoltarea activă a pieței în Republica Moldova, căutăm Parteneri care să administreze benzinării PETROM din toate regiunile țării.

Descrierea postului

Partenerii (firme/companii sau persoane fizice care întrunesc cerințele de mai jos, în condiția creării unei întreprinderi), vor fi responsabili de administrarea benzinăriilor, pentru și din partea PETROM.

Partenerii vor administra benzinăriile în conformitate cu standardele PETROM referitoare la: relații clienți, magazine, restaurante și spălătorii, vor fi responsabili de relațiile cu furnizorii, logistica, controlul stocurilor, contabilitate, recrutarea și instruirea personalului, sub directa coordonare a conducerii PETROM.


 Cerințe:

  • Studii minimum liceale;
  • Cazier judiciar;
  • Cunoştinţe calculator;
  • Experiența în comercializarea cu amănuntul, inclusiv produse alimentare, restaurant sau restaurant tip fast-food, comercializare piese auto, etc – vor constitui un avantaj;
  • Dorința de a lucra și a respecta cultura și standardele PETROM;
  • Deținerea unor resurse financiare (posibilitatea de a prezenta garanţie bancară în beneficiul Petrom);
  • Abilități deosebite de comunicare, conducere, devotament și relații cu subalternii;
  • Spirit întreprinzător, orientat către consumatori, gândire creativă și consistență în stabilirea obiectivelor și obținerea rezultatelor.

 

Oferim:

  • Oportunitatea unică de a vă alătura unei companii lider și de a construi o carieră pe termen lung;
  • Posibilitatea de a îmbunătăți și a beneficia de experiență și cunoștințele PETROM;
  • Plată atractivă în funcție de rezultate;
  • Provocarea de a administra o benzinărie modernă;
  • Șansa unică de a construi o afacere de familie de succes;
  • Instruiri intensive pe parcurs.

 

Vreți să acceptați această provocare?


Trimiteți un CV însoțit de fotografie și o scrisoare de intenție la următoarea adresă de email: parteneri.md@petrom.com.


Vă rugăm să menționați în CV toate datele dumneavoastră de contact (nume, prenume, adresă, telefon, fax) şi să ne indicaţi zona (oraşul) pentru care sunteţi interesaţi.


Toate CV-urile vor fi considerate strict confidențiale.

Poziții vacante

Parteneri

Doriți să deveniți Partenerul nostru?